Från min samling vintage smycken & accessoarer…

Ännu mer marknadsföring…

Under rubriken MINA ANDRA BLOGGAR kan ni också klicka på bloggarna…

Jag visar inredningsdetaljer i virkat, stickat m.m. som jag säljer på

.

http://irenewalton.wordpress.com/

.

INFÖR BLOGGEN 011

030

003

.

Jag visar annat hantverk i stickat, virkat, broderat m.m. som jag också säljer på

.

http://irenewalton.wordpress.com/

.

NYA VÄSKOR TILL BLOGGEN 001

DSC00125

BASKRAR, INGEBORG, NATUR 001

.

Jag publicerar foton ur min produktion på

.

http://irenewaltonfoto.wordpress.com/

.

autoporträttare 004

r

dennaprodukter 051

.

Jag publicerar mina dikter & annat på

.

http://irenewaltondikter.wordpress.com/

.

I AM AN ISLAND

I am an island
I am a shore
I am the flow
I am the ebb
.
I am a river
I am a fall
I am the stones
I am the stream
.
I am a mountain
I am a valley
I am the trees
I am the moss
.
I am the day
I am the night
I am the darkness
I am the light
.
From ‘Salto mortale’
.
171189_1625450046507_929513_o
.
Jag  kommenterar då & då företeelser i min omvärld på
.
.
.
k
.
046
.
JULAFTON I ÅHUS 001
.
Och på min allra senaste blogg kommer jag att publicera berättelsen om Eufemia & Elna…
.
.
DJUR PÅ VIFT 003w
.
VÄLKOMNA ATT TITTA IN !
.
Kommentarer till: "MINA ANDRA BLOGGAR…" (10)

  1. Oh, vad du är produktiv och kreativ!

    • Önskar att jag kunde få in mer pengar på det!
      Idag känns det helt hopplöst!

      • Brukar du sälja på marknader?

      • Ibland… Jag säljer också hemifrån, har utställning och liten butik i huset. Säljer också lite via Facebook…

      • Jag var på en kombinerad antik-sy-hälsomässa häromveckan, där verkar det som om folk säljer en hel del, men det är klart, det är resandet och en massa avgifter kopplat till det också.

      • Det också… jag har ingen bil, men jag kan transportera mycket på min cementkärra med fyra hjul…
        Häromåret var jag på en mässa i Malmö, hade med mig ALLT, sålde en basker…
        Nu väljer jag vilka som är värda resan…

      • Det förstår jag om det blev så!

      • Men om det är någon annan marknad som verkar OK så försöker jag igen. Jag ska också sälja lite av varje inne på torget i Åhus. Har stickat en massa torgvantar nu, tycker att det är en passande produkt… Kommer då även att ha en en korgvagn el.likn. så att jag också kan gå runt lite som en liten modern torggumma… 🙂

      • Låter som en bra idé!

      • Ser fram emot det! Torget har länge varit dött…

Kommentera

Etikettmoln

