Från min samling vintage smycken & accessoarer…

Lite fler exempel på vad som finns på den här bloggen…

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

clips & hängen 1 098

vintage örhängen 2 034

clips & hängen 1 110

vintage örhängen 2 075

Kommentarer till: "VINTAGE – MELLOW YELLOW…" (2)

  1. Var har du hittat de översta örhängena? De är fantastiskt snygga! Vintage online är nåt jag gärna ser mer av:)

  2. Hej Erika!
    Jag säljer mina egna smycken & accessoarer… De översta (som nu är sålda) köpte jag när jag bodde i Amsterdam, de flesta är därifrån. Jag bodde där i 25 år…

Kommentera

Etikettmoln

